Noi domenii de activitate pentru furnizorii de utilități de alimentare cu energie și furnizorii de servicii energetice
Condițiile care guvernează industria energetică se schimbă în mod fundamental pe măsură ce tranziția energetică este pusă în aplicare: o aprovizionare cu energie din ce în ce mai descentralizată va modela piața viitorului. Consumatorii au pretenții tot mai mari în ceea ce privește o aprovizionare cu energie convenabilă și eficientă. Piețele serviciilor energetice vor trece prin reforme dinamice care vor necesita noi modele de afaceri. Pentru companiile de furnizare a energiei și furnizorii de servicii energetice, acest lucru creează oportunități de a dezvolta în continuare domeniile de activitate existente și de a înființa altele noi.
Pentru a asigura activitatea principală de furnizare a energiei, este din ce în ce mai necesar să se ofere servicii energetice. În ceea ce privește comercializarea de produse și servicii în domeniul eficienței energetice, cooperarea utilităților de furnizare a energiei cu partenerii de piață, cum ar fi producătorii de aparate și sisteme, precum și cu comerțul specializat, este deosebit de importantă. Multe companii de furnizare a energiei electrice sunt deja active pe piața serviciilor sau se vor implica mai mult în viitor. Prin urmare, piața serviciilor energetice poate fi clasificată ca fiind o piață în creștere în general.
Subiecte dintr-o privire
Viessmann - partenerul dumneavoastră de încredere
Viessmann este partenerul dumneavoastră de încredere atunci când vine vorba de sisteme și servicii centrate pe client în ceea ce privește eficiența energetică:
- Sisteme descentralizate de electricitate și încălzire
- Servicii de încălzire
- Modele de furnizare a energiei electrice de la proprietar la chiriaș
- Mobilitate electrică
- Independența energetică
- Soluții energetice urbane
- Centrale electrice virtuale
- Comercializarea directă a surselor regenerabile de energie
- Sisteme de gestionare a energiei
Profitați de aceste beneficii
- Salvgardarea activității principale de furnizare a energiei
- Dezvoltarea de noi domenii de activitate pentru a compensa scăderea veniturilor din vânzarea de energie
- Consolidarea loialității clienților și dobândirea de noi clienți
- Prezentarea ca o companie de servicii
- Câștig de imagine și o mai mare acceptare din partea publicului prin contribuția vizibilă la protecția climei
- Diferențierea față de concurență prin dezvoltarea expertizei în domeniul energiei și utilizarea potențialului de sinergie