Identificarea defecțiunilor și instruirea corectă a tehnicianului de încălzire
Când ar trebui să solicitați constructorului de instalații de încălzire să efectueze depanarea? Cel mai bine este să faceți acest lucru imediat după ce ați observat defecțiunea și/sau ați determinat posibila defecțiune. Pentru a face acest lucru cât mai eficient posibil, am enumerat mai jos defecțiunile comune, pentru care ar trebui să anunțați inginerul de încălzire. În cazuri individuale, cauzele pot fi, desigur, diferite de situațiile prezentate. Măsura de depanare care este în cele din urmă cea mai potrivită depinde de tehnologia utilizată și de condițiile specifice de la fața locului. Vă recomandăm să solicitați întotdeauna sfatul unui agent de încălzire în primă instanță, dacă încălzirea nu funcționează corect.
Dacă încălzirea dvs. nu se încălzește, verificați întotdeauna sistemul de încălzire în sine. Pe afișajul sistemului dvs. de încălzire Viessmann apare un cod de eroare pentru anumite defecțiuni. Acesta este listat într-un tabel din ghidul de service pentru sistemul dumneavoastră de încălzire Viessmann. Pentru ca tehnicianul de încălzire să poată remedia defecțiunea cât mai repede posibil, vă recomandăm să notați codul de defecțiune afișat. Pur și simplu informați inginerul despre acest lucru atunci când plasați comanda de reparație. Acest lucru îi permite acestuia să se pregătească mai bine pentru lucrarea de reparație.